Wednesday, September 14, 2011

Allah mengatur segala-galanya . . . . .






Ya ALLAH,kau biarkan aku jatuh cinta padanya tetapi kau tak memberi keserasian hati bersamanya..aku berjaya menawan dirinya tetapi aku gagal memiliki hatinya..
Ya ALLAH,
kasihanilah aku..sekiranya kau tak mahu aku bahagia dengannya biarkan kami berpisah..tetapi jika kebahagiaan sedang menanti untuk aku & 


dia, berilah jalan agar kami bertemu apa yang dicari..
Ya Allah,
Kenapa dia yg Kau hadirkan dalam hidupku andai dia adalah insan yg selalu menyakiti hatiku....
Kenapa dia yg Kau utuskan dalam hatiku andai dia adalah insan yg telah membuat hatiku tawar..

Ya Allah,
Sesungguhnya, hanya Kau yg mengerti perasaan ini..
Bimbinglah aku ke jalan kesabaran...
Berkatilah aku, berikan aku kebahagiaan dunia akhirat..
Aku bertawakkal kepadaMu...


No comments: