Thursday, April 14, 2011

rezeki + dugaan . . .




final exam is around the corner!!!!


hopefully, i can do well in my exam and shoot my aim ---->>>ANUGERAH DEKAN . . . .
amin....

at the same time, aku dapat rezeki yang x disangka-sangka . . .  layak menyertai Majlis 


Tilawah Al-Quran Peringkat Negeri Sarawak . . . tempatnya bukan calang2, di LAWAS gik ya 
. . . 



for me, it's really a good news . . .  syukur Alhamdulillah atas rezeki tok . . . betapa susahnya 


aku mok grab chance tok coz aku dah go through 3 stages untuk mencapai tahap tok . . . 


dahlah semuanya clash ngan tilawah di UMS sabah gik n i've skip a lot of tests, quizzes and 


classes just untuk semua tok . . . and at last, aku layak masuk MTQ peringkat negeri . . . 





TAPI . . . . . . . 


di sebalik rezeki itu pasti adanya dugaan . . . . .


ermmmmmmmmmmmm.........................



aku punya MTQ di Lawas ya clash dgn my final exam . . . . 


cun2 la jwak MTQ ya 26-29April, aku punya paper 27 & 28april . . . . 




ya Allah, jiwaku benar2 kacau, berbelah bagi . . . . 


tapi, restu Allah pasti datangnya bersama restu ibu bapa . . . 


aku bertuah memiliki parents like mak n bapak . . . 


cdaknya try carik tiket supaya aku dpt g MTQ ya just untuk baca n then balik ke kuching . . . 


lawas ya bah, bukan miri ka, kl ka . . .  nak reach lawas ya, i have to fly from kuching to kk and 


the pakei darat 3 jam untuk sampei ke lawas . . . nang take time abissss . . . dahla aku rushing 


nak final . . . 


usaha punya usaha punya usaha . . . . 




tiket aku : : :



27april : selesai paper kol 9-12pm, aku fly ke miri trus after ya . . . pasya dari miri fly to lawas . . . kira2 maghrib sampei lawas, malam ya trus giliran membaca . . . 



keesokan harinya 28 april aku ada paper kol 2:00pm, so aku pun flight pagi pada hari 


aku da paper ya . . . huhhhh . . . . . gentar la jwak aku kot kot flight delay ka n then x sempat 


sit paper kol 2 ya . . . 



tapi, insyaAllah keyakinan yang datangnya dari hatiku sendiri n family aku n x lupak jwak 


kwn2 aku, org yg aku syg, smuanya support aku . . . n aku yakin semuanya akan berjalan dgn 


lancar . . . 






YA ALLAH , , , , 
permudahkanlah segala urusanku ya Allah . . . . 

doakan yang terbaik untuk saya k~~ :)





2 comments:

~aQiLaH~ said...

yohh!! good luck la menempuh cabaran ya... hihihi...and actually Lawas ya cne bah??bukan sarawak ka??? confuse! @.@ haha

pieqah91 said...

sarawak lah...